Det har varit lite lugnt...

...här på Lilla Café Eko i helgen. Det har planerats mycket kring baket nästa helg och det ser ut som att lussebullar, pepparkakor och mördegskakor står högst på önskelistan. Kika alltså in nästa helg för recept och bilder på det bästa julbaket!

Jag har börjat planera ett miniprojekt (jag kallar det så i brist på bättre ord) som jag tyvärr måste hemlighålla ett tag framöver; får inte riskera att fel ögon läser detta...! Men, vad jag kan säga är att det kommer bli superbra och ni kommer få se resultatet i jul.

Snart ska också börja bakas till de julklappar jag ska ge bort till släkten. Har hittat fina recept på julbröd, marmelad och söta småkakor som ska prövas.

Hoppas ni har det lika fint med snö(storm) som jag. Det var allt för nu.

Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0