Jul i Lantliv

Om ni ska köpa en tidning med jultema nu i vinter (snart vinter i alla fall...) låt det då bli Lantliv nr 13! Jag har inte ens bläddrat igenom alla sidor och känner mig mer inspirerad av denna tidning än någon annan jag läst på länge. Det finns inte supermånga recept på julkakor men desto fler tips om hur du pyntar ditt hem. Och om något är det viktigt hur man pyntar till jul. Tyvärr kan vi som elektroniskt café inte göra det mysigt med adventsljusstakar och annat. Drömma går ju.

Men däremot tycker jag att julbaket blir roligare om julen även spridit sig till inredningen och andra delar av hemmet än köket. Så, om ni vill inspireras till fullo - köp tidningen. Bara omslaget ryker ju av julanda!



Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0