bullbak #2

Förra gången jag skulle lägga upp mina bilder från lussebullsbaket blev det ganska misslyckat. Denna gång hoppas jag att det går bättre. Själva grunddegen är hämtad härifrån. Kom ihåg att använda ekol


Smet


Istället för att göra vanliga bullar så gör jag dem lite godare. Kavla ut degen så gott det går. Bre på smör och häll på florsocker.


I vår familj har vi lite olika smak. Längs till vänster är det russin som legat i någon alkoholaktig dryck (rom om jag inte minns fel) i mitten är det vanliga russin och till vänster är det, som vi ser russinfritt.

Rulla ihop degen till en stor korv och gör som när ni gör vanliga kanelbullar!

Voila!

Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0